17:18 Подорож на планету скарбів |
Урок математики в 1 класі Подорож на планету Скарбів ( урок - подорож) Тема. Письмова нумерація чисел 11 -20 Мета: вчити записувати і порівнювати числа другого десятка. Розвивати увагу, уміння аналізувати і порівнювати. Сприяти вихованню допитливості, інтересу до знань Обладнання: презентація уроку, лист, карта подорожі, малюнки планет, силует Звіздаря, скринька, картки з цифрами та буквами, математичні віяла, картки, конверти з зірочками Хід уроку: І. Організаційний момент Встало сонечко давно Зазирнуло у вікно Завітало до нас в клас Вже урок почати час. Сядьте, діти, всі рівненько і послухайте гарненько ІІ. Повідомлення теми і мети уроку Діти! Сьогодні вранці по електронній пошті на адресу нашої школи прийшов лист. Ось він у мене. Він адресований учням 1 класу. Прочитаємо його? Дорогі діти! Зі мною трапилась велика біда. Люди довірили мені свій найбільший скарб, але вночі інопланетяни вкрали його і хочуть сховати на планеті скарбів. На щастя вони забули карту своєї подорожі . Я відправився у погоню, але боюся,що сам не впораюсь. По дорозі я буду залишати вам знаки – підказки. Допоможіть мені знайти украдений скарб. Головний охоронець скарбу Звіздар - Допоможемо знайти скарб ? ІІІ. Актуалізація опорних знань 1.Звіздар передав вам картки із завданням. Щоб дізнатись на чому ми полетимо треба послідовно з ’єднати цифри від одного до 20. ( силует ракети ) 2. Усний рахунок з математичними віялами. Щоб злетіла ракета потрібен ключ до старту. Порахуємо усно, показуючи результати. 7 гусей летіло в вирій, 2 з них сіли спочивать. Скільки їх у небі лине Треба нам порахувати? ( 5) Двійко мишок гризло шкірку, Двійко сир тягли у нірку. Скільки їх всього в квартирі ? 2 плюс 2 всього….( 4) 4 сірих зайчики сиділи під кущем 1 зайчисько геть пішов. Лишилось скільки ще? (3) А тепер разом із нами лічить мавпочка банани 1,2,3,4,5 ось на гілочці висять. Якщо 3 я з’їм тепер То скількома поснідаю в четвер? (2) Було у Іринки 7 ягід малинки. 6 ягідок з’їли. Скільки лишили? (1) 3. Перевірити готовність до старту! (порядок на партах). 5,4,3,2,1! Стартуємо! За правильний рахунок отримуємо 1 підказку Поки ракета вийде на орбіту розглянемо карту Звіздаря. Нам треба відвідати такі планети (карта подорожі) 4. Прокладемо курс нашого польоту 1) Каліграфічне письмо чисел від 8 до 20 2) Записати під диктовку числа 12, 17, 14, 18, 13, 19 Перевіримо. Молодці. А ось і 2 підказка . Тепер в дорогу!
1. Прямо по курсу планета Чисел. 1) Числа заблукали і просять нас знайти їхні місця в нумераційній таблиці с.94 №4. 2) Записати числа за зразком 15 = 1д. 5од. , 14 =…….., 17=………, 19=…….. 3) Розв’язування прикладів 13= 10+ 18= 10 + 17=10+ Отримуємо 3 картку
Встаньте, діти ,посміхніться За щасливий день вчорашній Землі нашій поклоніться! Тепер до сонця потягніться. Веретеном обкрутіться. Раз - присіли, два - присіли І за парти знову сіли . Отримуємо 4 картку 3. Увага! Планета Задач Задача 4 - Що нам відомо в задачі? - Про що треба дізнатись? - Як знайти невідомий доданок? - Яку дію ми запишемо? - Яка відповідь до задачі? Отримуємо 5 картку 4. Планета Порівнянь. В ній живуть дивні жителі . Відгадайте хто вони? Костяну сорочку маю її ніколи не знімаю В цю сорочку – костомаху завжди ховаюся від страху ( черепаха) Завдання №6 (порівняти числа) Отримуємо 6 картку 5.Ось нарешті планета Скарбів. Нас зустрічає житель цієї планети. Він каже,що віддасть нам підказку тоді, коли ви назвете всі фігури з яких він складений. Отримуємо скриньку з запискою. «Вітаю вас. Скарб у ваших руках. Поставте картки з цифрами в порядку зростання,потім переверніть їх .»
1-з, 2-н,3-а,4-н, 5-н, 6- я.
Діти читають слово «знання» - Чому Звіздар сказав, що знання - це найбільший скарб?
6.А тепер час повертатись додому. Дорога назад буде коротшою. Закрийте очі і промовте: «Рідна школа, рідний клас повертаємось до вас!»
У мандрівці побували, на планети завітали. Ми найбільший скарб знайшли І до школи знов прийшли Від Звіздаря нагороди ( зірочки) найактивнішим учням |
|
Всього коментарів: 0 | |