Головна » Файли » Мої файли |
13.01.2015, 22:09 | |
Урок позакласного читання у 2 класі
Тема. У світі казки чарівної
Мета: поглибити знання дітей про казку,розширити коло читання учнів,розвивати пам ять, мислення, уяву. Виховувати інтерес до читання.
Обладнання: виставка книг, картки з завданнями для команд, сундучок,хрестоматія для позакласного читання для 2 класу
Хід уроку
І. Організаційна частина Продзвенів для всіх дзвінок, Діти сіли на урок. Отож часу не гаймо У мандрівку вирушаймо.
1. Куди ми будемо мандрувати нам підкаже напис ( технологія « Вилучи зайве») сдвавіт катирзок Наша подорож проходитиме під девізом: Казок чимало є на світі - і веселих, і сумних. Хіба можна жить без них? 2.Поділ на команди
II. Основна частина 1 . Щоб потрапити у світ казок треба пройти випробування. Робота у групах (командах)
Назвати героїв казок, записаних на картках( технологія « Вилучи зайве»)
Лисиодинчка, колодвабок, журатривель, куроччотирикаряба 2 група: Хто і з яких казок загубили ці речі: золотий ключик, колосок, яйце, рукавичка.,люстерко
(лобокко, закорезаде )
2.На кордоні світу казок нас зустрічає Баба - Яга.
Щоб пройти далі треба відповісти на питання(« Мозковий штурм») - Скільки разів Змія підходила до берега кликати Івасика - Телесика? - Скільки звірів вмістилося в рукавичці, яку загубив дідусь? - Скільки ударів завдав Котигорошко поки не вбив Змія? - Скільки разів дідусь кликав золоту рибку? Баба - Яга дає клубочок , який вкаже дорогу далі.
3.Дітей зустрічає лисичка. Вона дає листа. Дорогі діти! Дуже рада зустрітися з вами. Чекаю вас на острові скарбів. Дорогу вам покаже клубочок. Королева казок.
4.Шлях до острова скарбів перетинає річка загадок.
Я усіх звірят лікую,від халеп різних рятую Вилікую всіх за мить,все що в звірів цих болить. Я добрий лікар ....
Маленьке, сіреньке біди наробило. Щось біле, кругленьке хвостиком розбило.....
5.Щоб потрапити до палацу казок треба через лабіринт завдань.
1)Дібрати назви казок до категорій: - казки про тварин; - соціально — побутові казки; - чарівні казки. 2)Назвіть казки, які починаються словами « Жили собі дід і баба..» 3) Згадати назви казок в яких є магічні числа З,7, 9, 12?
6. Щоб дізнатись де заховано скарб треба прочитати казку (вправа передбачення) Прочитайте назву і подумайте де може знаходитись скарб
7.Робота над казкою « Чарівні ліки» Ю. Ярмиша - Прочитайте назву казки і подумайте про що в ній може розповідатися? 8. Читання казки мовчки 9.Аналіз змісту. Відповідаючи на питання учні одержують картку з буквою. Склавши букви вони прочитають слово « книга», яке вказує на місце знаходження скарбу. - Чи справдилось ваше передбачення? - Що трапилось з Васильком? - Чому лікарям не вдалося вилікувати хлопчика? - Хто йому допоміг? - Що повчального у казці?
9.Скринька скарбів. Діти відкривають скриньку та читають прислів я і вірш
Казки маленькі, а розуму в них багато Казка вчить як на світі треба жить.
Не можна без казки на світі прожити, Бо казка вчить нас як потрібно дружити, Як зло подолати, як хитрих провчити, Як добрих і чуйних й сміливих любити.
10. Зустріч з королевою казок . Вона дякує учням за добру роботу під час уроку, вручає призи найактивнішим з них.
ПІ. Підсумок уроку 1. Поради до наступного уроку . Презентація книжних новинок . 2. Чи сподобалась вам мандрівка? Чому?(технологія « Мікрофон») | |
Переглядів: 1287 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |