Головна » Файли » Мої файли |
18.03.2015, 17:58 | |
Культурні рослини мого краю Мета : продовжити формувати поняття про поле, ознайомити з овочевими та технічними культурами і продуктами їх переробки. Продовжити навчати учнів розглядати предмети в певній послідовності та порівнювати їх. Виховувати бережливе ставлення до продуктів харчування , любов до природи. Обладнання: таблиці та гербарні зразки овочевих та технічних рослин, муляжі овочів, торбинка, таблиця « Що одержують з соняшника», карта подорожі Хід уроку І. Організація класу Дзвоник дав нам всім наказ : до роботи взятись враз Тож часу не гаймо до роботи приступаймо! ІІ. Повідомлення теми та мети уроку Діти! Сьогодні ми проведемо не просто урок, а урок – подорож. Ми вирушимо у наукову експедицію . Мета нашої експедиції провести спостереження і дослідження на полях нашого СГ « Зоря» . Наукові експедиції здійснюють серйозні люди, які мають міцні знання , уміють спостерігати, робити висновки. Тож перевіримо хто з вас вирушить у цю експедицію . ІІІ. Актуалізація опорних знань
- Назвіть та покажіть зернові рослини - Як назвати рослини що залишились? Назвіть їх - Де їх вирощують? Отже. До подорожі готові всі. В кожну подорож беруть багаж. Нашим багажем будуть Знання увага та кмітливість
ІУ. Засвоєння нових знань 1. Зупинка « Загадкова» - Хто це сидить край поля? -Здрастуй , Незнайку! Як ти тут опинився? Незнайко. Здрастуйте! Жителі Квіткового міста вирішили засіяти поле. От мене і послали за насінням. А насіння яких культур купити мені не сказали. Дали лише загадки - підказки. Допоможіть мені їх відгадати . До сонця я підхожий і сонце я люблю, За сонцем повертаю голівоньку свою ( Соняшник) *** На вигляд біленький, на дотик гладенький, на смак солоденький ( цукровий буряк) *** Сіяли, вибирали ,топили. сушили, колотили, рвали Крутили, чесали, ткали і на стіл поклали (льон) На прохання Незнайка діти показують рослини на малюнках. Незнайко дякує за допомогу і їде купувати насіння 2. Зупинка « Допитливих» Ставлю проблемне запитання: - Чому жителі Квіткового міста хочуть вирощувати ці рослини? - Хто знає як у полі виросла сорочка? - Як на стіл прийшов цукор? - Звідки взялася олія? -Висновок. То чому картоплю, льон, цукровий буряк. Соняшник називають технічними культурами? 3. Зупинка « Дослідницьке поле» 1) Знайомство з соняшником Входить хлопчик – соняшник і загадує загадку Стою стрункий, високий , в зелених шатах я І золотом уквітчана голівонька моя ( соняшник) Соняшник розповідає учням про те, де він росте і які продукти переробки одержують з нього (використовує таблицю) 2) Робота з гербарними зразками, таблицями, ілюстраціями. Учні розглядають рослини і називають органи рослин ,що використовує людина, називають що з них одержують 3) Інсценізація вірша « Ходить гарбуз по городу» - Які рослини згадуються у вірші? - Як вони називаються ? Чому? 4) Пояснення учителя по 2 групи овочевих рослин : однорічні і дворічні 5) Гра « Чарівна торбинка» В учителя торбинка з овочами. Учні дістають з неї овочі, називають їх, вказують однорічна чи дворічна це рослина. 4. Зупинка Спортивна ( фізкультхвилинка) 5. Зупинка Наукова 1) Робота з підручником. - Розглянути малюнки і назвати рослини зображені на них. - Які культури називають овочевими? - Які називають технічними? Чому? 2)Робота в зошитах. Записати рослини по групах : овочеві, технічні, зернові У. Підсумок уроку 6. Зупинка « Підсумкова» Систематизація знань - Які овочеві рослини вирощують у нас? - Що з них можна одержати ( приготувати)? - Чому буряк дворічна рослина , а огірок – однорічна? - Чим подібні морква і помідор? - Які технічні рослини вирощують у нас? - Як людина їх використовує? - Як треба ставитись до продуктів харчування? Називаю найстаранніших учасників подорожі.
| |
Переглядів: 962 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |